Refundio pomáha cestujúcim získať kompenzáciu v prípade meškania alebo zrušenia letu, zmeškania prípojov, overbookingu a iných situácií. Stačí vyplniť jednoduchý formulár a my skontrolujeme, či máte nárok na odškodnenie. Posúdenie vášho prípadu je vždy bezplatné.
Ak si myslíme, že máte nárok na odškodnenie, obrátime sa na zástupcu leteckej spoločnosti a získame pre vás odškodnenie. Okrem toho, ak je to možné, snažíme sa klientom vyplatiť odškodné vopred. V takýchto prípadoch vám zašleme ponuku na odkúpenie vašej pohľadávky. Nie vo všetkých prípadoch je to však možné. Ak vám nemôžeme ponúknuť vyplatenie odškodnenia vopred, odškodnenie vám vyplatíme po jeho vymáhaní od leteckej spoločnosti.
Prečo vyplácame kompenzáciu vopred?
Čakanie na letisku je únavné samo o sebe, prečo by ste ešte mali čakať na vybavenie kompenzácie. Pokiaľ si myslíme, že váš nárok na kompenzáciu existuje, kompenzáciu vám jednoducho vyplatíme vopred. Vy tak nemusíte na nič čakať a my všetko riešime už vo vlastnom mene. Pokiaľ sa nám podarí kompenzáciu od aerolinky získať, naša odmena je rozdiel medzi čiastkou, ktorú sme vám vyplatili a čiastkou, ktorú sme od aerolinky získali. Nič teda neplatíte.
Je overenie nároku naozaj zadarmo?
Áno. Vyplnenie formulára a podanie žiadosti o odškodnenie je úplne bezplatné. Náš tím všetko posúdi a ak si myslíme, že máte nárok na odškodnenie, pošleme vám informácie o ďalšom postupe.
Aké finančné a osobné riziká nesiem?
Žiadne. Všetky náklady sú na našej strane, či už prípad prehráme, alebo sa nám pre Vás podarí získať náhradu škody.
Naša odmena je 35 % z nároku na odškodnenie. Všetky poplatky sú už zahrnuté, takže ak sa nám podarí odškodnenie získať, vždy vám pošleme 65 % z nároku na odškodnenie. Okrem toho, ak to bude možné, ponúkneme vám vyplatenie odškodnenia vopred. V tomto prípade sa ponuka vždy určuje individuálne podľa rizikovosti prípadu. V takom prípade preberáme všetky riziká úspechu v spore s leteckou spoločnosťou. Suma vám zostáva aj v prípade, že sa nám nepodarí spor vyhrať.
Čo znamená dorovnať ponuku konkurencie?
Ak vám iná letecká spoločnosť ponúkne vyššiu kompenzáciu za váš prerušený let, stačí nám napísať a my vám túto ponuku dorovnáme. Vyrovnanie ponuky je vždy individuálne, vrátane toho, či je ponuka konkurencie relevantná a všeobecne dostupná. Okrem toho väčšina spoločností uvádza svoju províziu bez rôznych poplatkov. My sme sa rozhodli byť v tomto smere transparentní a u nás nenájdete žiadne poplatky navyše.
Ak mi pošlete ponuku, musím ju prijať?
Nemusíte. Ponuka je úplne nezáväzná. Pokiaľ sa vám nebude zdať, môžete ju samozrejme odmietnuť a kompenzáciu si riešiť napr. vlastnou cestou.
Čo keď sa vám nepodarí spor s aerolinkou vyhrať.
Budete chcieť peniaze späť?
Nebudeme. Suma vám vždy zostáva, nech náš spor s aerolinkou dopadne akokoľvek. Inak by to predsa nedávalo zmysel :)
Prečo by som mal využiť vaše služby?
Dôvodov je niekoľko, ale najdôležitejším je, že sa snažíme našich klientov odškodniť vopred. Takto nemusíte čakať mesiace a sumu máte na účte do 48 hodín. Podanie žiadosti o odškodnenie trvá 3 minúty a potom je už všetko na nás. S nami môžete celým procesom získania odškodnenia preletieť doslova za okamih!
Okrem toho vám môžeme sľúbiť rýchlu a transparentnú komunikáciu. Mesačne pomáhame tisícom cestujúcich, a preto sme schopní vyriešiť odškodnenie najrýchlejším spôsobom na trhu.
Môžem vás kontaktovať aj potom, čo som kontaktoval aerolinku sám?
Môžete. Dokonca nás môžete kontaktovať aj v prípade, keď vám aerolinka váš nárok na kompenzáciu zamietla. V takom prípade všetko prešetríme a pokúsime sa vám pomôcť. Je samozrejme jednoduchšie nás kontaktovať rovno. Môže sa totiž stať, že pokiaľ vám aerolinka nárok odmietne, nebudeme vám už môcť ponúknuť odkúpenie vášho nároku.
Ako dlho trvá vybavenie kompenzácie?
Vyplnenie formulára u nás trvá približne 3 minúty. Potom váš prípad okamžite posúdime a zašleme vám informácie o ďalšom postupe. Celý proces vybavíme za vás a vy len počkáte na pripísanie peňazí na váš účet.
V akej mene mi príde kompenzácia?
Kompenzáciu zasielame v mene EUR.